mapy w pokoju

źródło:.pinterest



źródło:.pinterest






Kudłata się ze mnie śmieje, że mam fazę na duże  stare mapy na ściane...tymczasem ona też :P
Terapeutka SI, kazała mi "uspokoić" pokój Jasia-z bólem serca usunęłam plakaty, głowy jeleni , nad którymi Ciocia Pati się tak napracowała, zabawki na parapecie pochowałam do pudeł. Jednej rzeczy nie mogę schować -mapy,może trochę nieaktualnej  (ze związkiem radzieckim), ale za to z zapiskami dziadka, który kiedyś był marynarzem. Co noc kiedy kładziemy Jasia spać , po przeczytaniu bajki, zawsze opowiadam mu mapę.  I to dzięki babci, która jest chomikiem nie do przebicia ta mapa ocalała, w końcu coś z duszą!


źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest


źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest

źródło:pinterest


You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images