Interior

fot.design sponge  Od kiedy przeprowadziłam się do Warszawy...bardzo dużo myślę o mieszkaniu w kamienicy. Ta miłość do takich mi...




fot.design sponge
 Od kiedy przeprowadziłam się do Warszawy...bardzo dużo myślę o mieszkaniu w kamienicy.
Ta miłość do takich miejsc narodziła się już dawno, pogłębiła się w Paryżu...a teraz jest już w fazie szczytowania.Ale...ale.....jest jeszcze druga miłość...ma na imię Frank i mieszka sobie w Gdyni.
Frank jest miłością trudną, czasami nawet brutalną...myślałam,że będzie to spokojny typ, a on lubi dostarczać sporej dawki emocji.
Tak więc na razie sobie marzę....
Co więcej chyba zaczyna mi się zmieniać gust. Ja zwolenniczka czerni i bieli ,skandynawskiego minimalizmu....nagle mam wizje granatowych ścian, pełnych obrazów, pierdolnika książkowego...
i mocnych akcentów kolorystycznych....
tak się ma po 30stce?


fot.nuevo estilo.

źródło:manhatan nest

źródło:design sponge
żródło:bolaget.

żródło:bolaget.

żródło:bolaget.

żródło:bolaget.

żródło:bolaget.





You Might Also Like

0 komentarze

Flickr Images